OLİVANTE ÖN BİLGİLENDİRME FORMU

Olivante Zeytincilik Gıda Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti.

1. SATICI BİLGİLERİ

Ünvan: Olivante Zeytincilik Gıda Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti.
Adres: MASLAK MAH. AOS 55. SK. 42 MASLAK B BLOK SİTESİ NO: 4 İÇ KAPI NO: 542 SARIYER / İSTANBUL

Telefon (Müşteri Hizmetleri): 0540 028 00 10
E-posta: [email protected]
Ticaret Sicil No: 1097753

Mersis No: 0641079289700001

Vergi Dairesi: Maslak VD – Vergi No: 6410792897

2. ÜRÜN BİLGİLERİ

Ürünlerin cinsi, türü, miktarı, marka/modeli, rengi, vergiler dahil satış fiyatı, kargo ücreti ve tüm özellikler ürün sayfalarında ve sipariş özetinde belirtilmiştir.
Tüketici, siparişi tamamlamadan önce bu bilgileri okuduğunu ve onayladığını kabul eder.

3. ÖDEME BİLGİLERİ

Ödeme kredi kartı, banka kartı veya uygun görülen diğer yöntemlerle yapılır.

Vadeli satışlarda faiz ve taksit koşulları tüketici ile bankası arasındaki kredi kartı sözleşmesine tabidir.

Kredi kartı ile yapılan taksitli alışverişlerde iade süreçleri bankanın prosedürüne göre taksitli olarak karta yansıtılır.


4. TESLİMAT BİLGİLERİ

Teslimat, tüketicinin sipariş ekranında belirttiği adrese yapılır.

Teslimat süresi, sipariş onayından itibaren en geç 30 gündür.

Tüketicinin teslim sırasında ürünleri kontrol etme hakkı vardır.

Kargo ücreti sipariş özetinde açıkça belirtilir.

Olağanüstü durumlarda (hava koşulları, deprem, yoğunluk vb.) gecikme olması halinde tüketici bilgilendirilecektir.

5. CAYMA HAKKI

Tüketici, ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içinde hiçbir gerekçe göstermeden cayma hakkına sahiptir.

Cayma talebi yazılı olarak veya e-posta yoluyla yapılabilir.

Cayma hakkının kullanılması için ürünün açılmamış, kullanılmamış, zarar görmemiş olması gerekir.

Cayma hakkı gıda ürünlerinde, ambalajı açılmış / tüketilmiş / bozulabilir ürünlerde kullanılamaz.

Cayma hakkı kullanıldığında:
Ürün faturası

Ürün

Standart aksesuarlar

Ambalaj
eksiksiz olarak gönderilmelidir.

İade kargo ücreti mevzuata uygun olarak tarafınıza yazılı şekilde bildirilir.

6. CAYMA HAKKININ İSTİSNALARI

Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkı yoktur:

Ambalajı açılmış gıda ürünleri

Hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçen ürünler

Tüketiciye özel üretilen / kişiselleştirilen ürünler


7. İADE SÜRECİ

Cayma bildiriminin ulaşmasının ardından 14 gün içinde ödeme, tüketicinin ödediği yöntemle iade edilir.

Kredi kartı iadeleri bankanın prosedürüne göre taksitli yansıtılabilir.

Ürün iadesi yapılırken fatura ibraz edilmelidir.


8. ŞİKAYET VE İLETİŞİM

Şikayet ve talepleriniz için:
Telefon: 0540 028 00 10
E-posta: [email protected]
Adres: MASLAK MAH. AOS 55. SK. 42 MASLAK B BLOK SİTESİ NO: 4 İÇ KAPI NO: 542 SARIYER / İSTANBUL

9. YETKİLİ MERCİLER

Tüketici, uyuşmazlık hallerinde:

Bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyeti

Parasal sınırı aşan durumlarda Tüketici Mahkemesine başvurabilir.

10. ONAY

Bu formu elektronik ortamda onaylayan tüketici:

Her türlü ön bilgiyi eksiksiz edindiğini,

Mesafeli satış sözleşmesini okuduğunu,

Ürünü ve satış koşullarını anladığını
kabul ve beyan eder.