OLİVANTE ÖN BİLGİLENDİRME FORMU
Olivante Zeytincilik Gıda Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti.
1. SATICI BİLGİLERİ
Ünvan: Olivante Zeytincilik Gıda Sanayi ve Ticaret Ltd. Şti.
Adres: MASLAK MAH. AOS 55. SK. 42 MASLAK B BLOK SİTESİ NO: 4 İÇ KAPI NO: 542 SARIYER / İSTANBUL
Telefon (Müşteri Hizmetleri): 0540 028 00 10
E-posta: [email protected]
Ticaret Sicil No: 1097753
Mersis No: 0641079289700001
Vergi Dairesi: Maslak VD – Vergi No: 6410792897
2. ÜRÜN BİLGİLERİ
Ürünlerin cinsi, türü, miktarı, marka/modeli, rengi, vergiler dahil satış fiyatı, kargo ücreti ve tüm özellikler ürün sayfalarında ve sipariş özetinde belirtilmiştir.
Tüketici, siparişi tamamlamadan önce bu bilgileri okuduğunu ve onayladığını kabul eder.
3. ÖDEME BİLGİLERİ
• Ödeme kredi kartı, banka kartı veya uygun görülen diğer yöntemlerle yapılır.
• Vadeli satışlarda faiz ve taksit koşulları tüketici ile bankası arasındaki kredi kartı sözleşmesine tabidir.
• Kredi kartı ile yapılan taksitli alışverişlerde iade süreçleri bankanın prosedürüne göre taksitli olarak karta yansıtılır.
4. TESLİMAT BİLGİLERİ
• Teslimat, tüketicinin sipariş ekranında belirttiği adrese yapılır.
• Teslimat süresi, sipariş onayından itibaren en geç 30 gündür.
• Tüketicinin teslim sırasında ürünleri kontrol etme hakkı vardır.
• Kargo ücreti sipariş özetinde açıkça belirtilir.
Olağanüstü durumlarda (hava koşulları, deprem, yoğunluk vb.) gecikme olması halinde tüketici bilgilendirilecektir.
5. CAYMA HAKKI
• Tüketici, ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içinde hiçbir gerekçe göstermeden cayma hakkına sahiptir.
• Cayma talebi yazılı olarak veya e-posta yoluyla yapılabilir.
• Cayma hakkının kullanılması için ürünün açılmamış, kullanılmamış, zarar görmemiş olması gerekir.
• Cayma hakkı gıda ürünlerinde, ambalajı açılmış / tüketilmiş / bozulabilir ürünlerde kullanılamaz.
Cayma hakkı kullanıldığında:
• Ürün faturası
• Ürün
• Standart aksesuarlar
• Ambalaj
eksiksiz olarak gönderilmelidir.
İade kargo ücreti mevzuata uygun olarak tarafınıza yazılı şekilde bildirilir.
6. CAYMA HAKKININ İSTİSNALARI
Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkı yoktur:
• Ambalajı açılmış gıda ürünleri
• Hızlı bozulan veya son kullanma tarihi geçen ürünler
• Tüketiciye özel üretilen / kişiselleştirilen ürünler
7. İADE SÜRECİ
• Cayma bildiriminin ulaşmasının ardından 14 gün içinde ödeme, tüketicinin ödediği yöntemle iade edilir.
• Kredi kartı iadeleri bankanın prosedürüne göre taksitli yansıtılabilir.
• Ürün iadesi yapılırken fatura ibraz edilmelidir.
8. ŞİKAYET VE İLETİŞİM
Şikayet ve talepleriniz için:
Telefon: 0540 028 00 10
E-posta: [email protected]
Adres: MASLAK MAH. AOS 55. SK. 42 MASLAK B BLOK SİTESİ NO: 4 İÇ KAPI NO: 542 SARIYER / İSTANBUL
9. YETKİLİ MERCİLER
Tüketici, uyuşmazlık hallerinde:
• Bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyeti
• Parasal sınırı aşan durumlarda Tüketici Mahkemesine başvurabilir.
10. ONAY
Bu formu elektronik ortamda onaylayan tüketici:
• Her türlü ön bilgiyi eksiksiz edindiğini,
• Mesafeli satış sözleşmesini okuduğunu,
• Ürünü ve satış koşullarını anladığını
kabul ve beyan eder.